Re(2): [openstandaarden] Nieuw dossier?

Stubbe Wim 789070042 wim.stubbe at b-rail.be
Thu Jun 6 10:19:00 CEST 2002

TaXaN  (4/06/02  15:51):

>http://www.ibiblio.
org/pub/Linux/docs/HOWTO/other-formats/html_single/Java-Decompiler-HOWTO.html#s1
>:)
>
>Op de site [1] van de ICRI-groep van de faculteit Rechten aan de KULeuven
>vinden de lobbyisten-in-spe misschien nog wat nuttig materiaal. Ook de
>syllabus [2] van de cursus "Informatica- en Telecommunicatierecht" van
>prof. Dumortier kan nog van pas komen. De versie die online staat, is wat
>verouderd maar biedt toch een goed startpunt. De recentste versie zou
>normaal altijd in de Acco in Leuven te krijgen moeten zijn.
>
>[1] http://www.law.kuleuven.ac.be/icri
>[2] http://www.law.kuleuven.ac.be/icri/papers/doctrine/syllabus2000.pdf

Een deftig stukske lektuur. 'k Ga weer weten wat lezen op de trein. ;-)
Ik ben trouwens nog van plan om de paper van Herman ivm OSS in het onderwijs
nog eens te lezen. Heb daar binnenkort 3 weken voor.

>--
>TaXaN
>
>|-<[       ICQ: 0xA395A3        PGP key ID:0x448BC5DD       ]>-|
>|                                                              |
>|-<[   There are 10 kinds of people, those who understand   ]>-|
>|-<[              binary and those who don't.               ]>-|

  NMBS TELECOM - TE 513
  Hallepoortlaan 40
  B - 1060 Brussel
  Tel 911 83603 - +32 2 528 3603