[openstandaarden] even voorstellen

Wouter Horré wouter.horre at student.kuleuven.ac.be
Thu Jun 6 21:12:49 CEST 2002

Hey

Ik volg deze mailinglist nu al een tijdje en naar het schijnt moet
iedereen zich hier een beetje voorstellen? Dat zal ik dan maar doen
zeker?

Ik ben dus Wouter Horré, alias Ligezin. Ik probeer me op dit ogenblik
door de eerste kandidatuur burgerlijk ingenieur (aan de KUL) te
worstelen (al moet ik zeggen dat het redelijk meevalt). Mijn thuis is in
Kachtem (deelgemeente van Izegem, dat dan weer ergens tussen Roeselare
en Kortrijk ligt, en voor de voetbalfanaten: Izegem grenst aan
Ingelmunster).

Ik heb sinds ongeveer een jaar linux op mijn pc. Ik ben al verschillende
malen met het probleem van gesloten standaarden geconfronteerd. Ik ben
via de nieuwsgroep be.comp.os.linux in contact gekomen met
openstandaarden.be en dacht dat het wel interessant zou zijn om me bij
jullie aan te sluiten.

Ik ben niet van plan een taak in de matrix op te nemen, maar jullie
mogen me wel noteren als freelance medewerker. Zo nu en dan eens een
website controleren en opvolgen wil ik wel doen.

Ik heb trouwens mijn eigen website (http://surf.to/ligezin) vandaag
aangepast aan de W3C-standaarden.

mvg
Wouter