Re(2): [openstandaarden] informatie

Stubbe Wim 789070042 wim.stubbe at b-rail.be
Fri Jun 7 14:57:00 CEST 2002

Tijl Vercaemer  (7/06/02  12:50):

>Zou het niet nuttiger zijn om MS-word plugins te schrijven voor al
>bestaande formaten?  Voor PDF hoeven we enkel dat Duits programma een
>Nederlandstalige website te geven.  Zou het technisch haalbaar zijn om een
>word plugin voor OpenOffice formaten te schrijven?  Of bied MS te
>weinig informatie aan om zo iets te doen?

Als je aan die informatie al geraakt zal MS vermoedelijk snel wat wijzigingen
aanbrengen zodat je plugin niet meer werkt.
Tegelijk dien je nog hun zaak, want zo worden oude versies van Word
incompatible, en verplicht je een grote groep om nog maar eens een upgrade van
MS-Word te kopen.

Niet haalbaar, niet omdat het technisch niet mogelijk is, maar omdat MS je zal
tegenwerken.

>Mijn programmeer ervaring is nogal beperkt (wat Java, en de basis van
>c++), maar als iemand zou weten hoe je hier aan begint, wil ik gerust
>onmiddelijk na de examens nog wat studeren om te helpen ;-)
>
>Tijl

  NMBS TELECOM - TE 513
  Hallepoortlaan 40
  B - 1060 Brussel