[openstandaarden] informatie

Rik Boven rboven at boven.net
Fri Jun 7 15:28:13 CEST 2002

> Gemeenten staan tegenwoordig onder erge financiele druk, onder andere
> omwille van minder inkomsten door mislopen van winsten van Telenet en
> de inkomstenbelastingen. _Dus_ staan ze meer open voor onze
> argumenten, denk ik...

Wel, dan is VVSG de beste weg in denk ik :) One stop shopping.

> Inderdaad! Een ander initiatief in die sector is Upcase
> (<http://www.esnet.be/nl/services.html>). En fedict.be is de
> belangrijke overheids-instantie. Allemaal `targets' waar we onze
> ondersteuning moeten aanbieden om te helpen het goede doel te
> bereiken...

Intresting...

Maar ik denk dat die allemaal een (heel) andere aanpak vereisen dan
mailtjes sturen naar de webmaster.

> Oeps... Ik hoop dat hier veel actievelingen met die naam rondlopen...
Ik kijk link, ik kijk rechts,... nope, ik zie er slechts 1 ;)

Slodder

Rik

--

 ( Rik Boven ) && ( rik at boven.net ) && ( rik.boven.net )
 (                          42                         )