[openstandaarden] irc.openprojects.net

Wouter Verhelst wouter at debian.org
Fri Jun 7 16:12:18 CEST 2002

On Fri, 7 Jun 2002, TaXaN wrote:
> Wouter Horré wrote:
[...]
> [...]
[...]
> Wat ik wel raar vind, is dat er 'banned' vermeld staat. Het lijkt mij raar
> dat ze u gaan bannen omdat ge geen ident reply stuurt. Ik vermoed dan ook
> dat iemand zich slecht gedragen heeft op openprojects.net en een ban aan
> z'n broek heeft gekregen.

Ik denk niet dat dat hier het geval is. Er staat "joining juped channel
name pound hwtbuelx (2002/06/06 06.48)". Naamgenoot, controleer eens of je
IRC-client uit zichzelf naar een channel van die naam probeert te
verbinden? If so, zet dat dan af ;-)

--
wouter at grep dot be

"Human knowledge belongs to the world"