[openstandaarden] informatie

Rik Boven rboven at boven.net
Fri Jun 7 16:47:07 CEST 2002

> Ja! Persoonlijke contacten, zoals jij die met VVSG hebt, en ik die met
> de mensen van Esnet, en hier en daar elders.

Geen probleem. De reden waarom ik geintresseerd ben in openstandaarden.be
is omdat ik via die contacten weet welke 'gaten' er in de 'markt' zijn.
Als OSB (openstandaarden.be) erin slaagt die in te vullen ben ik meer dan
bereid om mijn contacten te mis/ge-bruiken. (Uiteraard wil ik ook wel
helpen de gaten in te vullen).

Ik vind het verheugend vast te stellen dat een gemotiveerde groep iets wil
verwezenlijken in België/Vlaanderen. Tot nu ben ik echter een beetje
teleurgesteld. Ik zie op deze mailinglijst vooral een chaotische jacht op
websites. Het kan zijn dat ik die discussies gemist heb, daarom vroeg ik
een paar mails geleden daarnaar. Het kan zijn dat ze nog moeten gebeuren,
so be it. Vandaar mijn vroegere vraag, wat zijn de
plannen/vooruitzichten/...

Herman, ik ga uw lang document ook een afprinten en bestuderen. Een kijken
wat we daarmee kunnen aanvangen. Het lijkt me een goed begin :)

Slodder

Rik

--

 ( Rik Boven ) && ( rik at boven.net ) && ( rik.boven.net )
 (                          42                         )