[openstandaarden] Mooie kans: Fw: [INFO] Telenet helpdesk site wordt grondig vernieuwd

TaXaN TaXaN at kotnet.org
Mon Jun 10 17:35:54 CEST 2002

Rik Boven wrote:

 > Is niet net de bedoeling van onze vereniging om ervoor te zorgen dat
 > sites _wel_ moeite doen om IE 4.x (en alle andere browsers) te
 > ondersteunen!?

Het probleem met Netscape 4.x is dat die dermate oud is dat bepaalde
standaarden nog niet bestonden toen Netscape ontwikkeld werd. Ik weet niet
hoe het juist zit met HTML4 maar CSS bijvoorbeeld wordt maar een klein
beetje ondersteund door NS; met alle gevolgen van dien.

Zoals Frank al zei, moet je ergens een grens trekken en ik zou die bij
HTML4 + CSS leggen. Deze standaarden liggen toch al een tijdje vast en
elke moderne browsers zou die correct en volledig moeten ondersteunen.

--
TaXaN

|-<[       ICQ: 0xA395A3        PGP key ID:0x448BC5DD       ]>-|
|-<[   There are 10 kinds of people, those who understand   ]>-|
|-<[              binary and those who don't.               ]>-|