[openstandaarden] Showing off what can be done with standards

Mattias Campe mattias.campe at rug.ac.be
Mon Jun 10 21:42:47 CEST 2002

Bij http://www.mozilla.org/start/1.0/ "moet" je eens de link "Demos"
proberen, nl. "Showing off what can be done with standards". Ik beweer
hier niet dat alles backward compatible is met bv. Internet Explorer 0.5
of Nescape 4.x, maar der zitten daar toch zeker knappe dingen tussen en
dat enkel met standaarden (ik wist zelfs niet dat zóveel mogelijk was
met html en javascript). En als er moet gekozen worden tussen Flash en
het niet backward comptibel zijn, maar wel gebruik van standaarden, dan
is voor mij de keuze snel gemaakt :)...

Zo'n links kunnen misschien ook nuttig zijn op
http://www.openstandaarden.be? Of zou het gevaarlijk worden omdat vele
browsers nog niet alle standaarden volledig ondersteunen? Maar aan de
andere kant moet toch duidelijk gemaakt worden dat er écht wel veel
mogelijk is met énkel standaarden? Who's in favor ;-)?

met vriendelijke groet
Mattias Campe