[openstandaarden] Mooie kans: Fw: [INFO] Telenet helpdesk site wordt grondig vernieuwd

Wouter Verhelst wouter at debian.org
Mon Jun 10 22:12:37 CEST 2002

On Mon, 10 Jun 2002, Rik Boven wrote:

> Is niet net de bedoeling van onze vereniging om ervoor te zorgen dat sites
> _wel_ moeite doen om IE 4.x (en alle andere browsers) te ondersteunen!?

Bijna.

Het is de bedoeling van deze vereniging om ervoor te zorgen dat sites
gedefinieerde standaarden gebruiken. Het voordeel daarvan is dat alle
browsers in principe werken, niet slechts diegene die de webmaster
toevallig gebruikte.

Nu is het alleen niet zo dat Netscape 4.x geweldig goed is in het
ondersteunen van de HTML-spec... en dan heb ik persoonlijk liever dat de
webmaster zich aan de volledige HTML-specificatie houdt, dan dat hij zich
in allerlei bochten gaat wringen om er toch maar voor te zorgen dat
Netscape 4.x ondersteunt wordt.

--
wouter at grep dot be

"Human knowledge belongs to the world"