[openstandaarden] Open standaard of open voor MSIE ?

Andy Goossens andygoossens at pandora.be
Sat Jun 22 16:02:01 CEST 2002

On Friday 21 June 2002 07:41, Johan Vervloet wrote:

> Ik heb nu voor MS een aparte stylesheet gemaakt, en php stuurt adhv de
> browser identificatie de juiste door.  Bij `over de site' staat er
> een duidingkje over de webstandaarden.

Nog een handig alternatief... zie http://daisyman.arsware.org/dms/
Als een browser daar geen CSS ondersteunt dan krijgt de gebruiker een gepaste
boodschap te zien. OK, IE zal de tekst niet tonen, maar je kan toch gepast op
andere niet-standaard browsers reageren.

in de .html steekt
	<!--
	@import "http://arsware.org/includes/css/ahem.css";
	-->

<h2 class="ahem">
	This site will look much better in a browser that supports
complies with Web standards.">
	web standards</a>, but it is accessible to any browser or Internet device.
	</h2>

en de ahem.css bevat
.ahem{
	display: none;
}

Logisch gevolg: niet ondersteunen van CSS geeft de bovenstaande tekst.

--
Andy Goossens -- andygoossens at pandora dot be

"Use the Source, Luke..."