[openstandaarden] Hoi iedereen!

Mattias Campe mattias.campe at rug.ac.be
Wed Jun 26 16:41:57 CEST 2002

Rudy Gevaert wrote:

> Linux is de kernel; GNU/Linux is het OS...
>
> Rudy

Betekent dit dan dat linux (als kernel) wél onder open standaard valt?
Dat zie ik voorlopig niet echt in, maar indien dit toch zo zou zijn, dan
nog zou ik linux als voorbeeld van een open standaard achterwege laten,
omdat ik denk dat mensen dan te snel open standaarden met open source
zouden verwarren. Er kan immers "makkelijk" een WYSIWYG html-editor
(html => open standaard) geschreven worden die toch geen open source is...

mvg
Mattias