[openstandaarden] Hoi iedereen!

Rudy Gevaert rudy at zeus.rug.ac.be
Wed Jun 26 17:13:25 CEST 2002

On Wed, Jun 26, 2002 at 04:41:57PM +0200, Mattias Campe wrote:

> Betekent dit dan dat linux (als kernel) wél onder open standaard valt?
> Dat zie ik voorlopig niet echt in, maar indien dit toch zo zou zijn, dan
> nog zou ik linux als voorbeeld van een open standaard achterwege laten,
> omdat ik denk dat mensen dan te snel open standaarden met open source
> zouden verwarren. Er kan immers "makkelijk" een WYSIWYG html-editor
> (html => open standaard) geschreven worden die toch geen open source is...

Ik wou je eventjes zeggen dat je telkens Linux zegt terwijl je eigenlijk
het OS zelf bedoelt (GNU/Linux).

Verder sluit ik mij aan bij Hermans zijn antwoord.

Rudy - de examens zijn gedaan
--
Rudy Gevaert - rudy at zeus.rug.ac.be  - http://www.zeus.rug.ac.be
keyserverID=24DC49C6 -  http://www.webworm.org

Distrust any enterprise that requires new clothes.
                                 - Henry David Thoreau (1817-1862)