[openstandaarden] voorstelling William Windels

William Windels william.windels at pandora.be
Sun May 5 21:25:44 CEST 2002

Hoi allemaal.
IK ben William Windels aka wonka .
Ik ben 21 en volg momenteel studies als programmeur.  Op dit moment ben ik
sql
aan het leren , onder windows.

Ik ben blind en moet daarom onder windows een ingewikkeld programma
gebruiken om de grafische omgeving enigszinds toegankelijk te maken
voor bliinden.

Met behulp van een brailleleesregel kan ik de informatie op het
scherm lezen.

Sinds september 2000 ben ik beginnen werken met linux en dit is wel
heelwat aangenamer om werken vor mij.

Ik erger mij soms ook aan allerhande websites die volledig of slecht
toegankelijk zijn voor blinden.

Ook niet alle , zogezegd toegankelijke websites, zijn te bekijken met lynx
of links.