[openstandaarden] open standaarden in Peru

JanC openstandaarden at janc.cjb.net
Thu May 9 20:33:13 CEST 2002

In het volgende artikel:

<http://newsforge.com/newsforge/02/05/07/2234251.shtml?tid=3>

... vond ik verwijzingen naar een (voorstel tot) wet i.v.m. open
standaarden bij de Peruviaanse overheid, waarover je hier ook meer kan
vinden:

<http://www.wired.com/news/business/0,1367,51902,00.html>

De antwoordbrief van het Peruviaanse parlementslid Edgar David
Villanueva Nuñez op een bezorgde brief van MS is best wel interessant:

Brief MS: <http://www.pimientolinux.com/peru2ms/alt_ms_to_villanueva.html>
Antwoord: <http://www.pimientolinux.com/peru2ms/villanueva_to_ms.html>

Voor de liefhebbers, de originelen in 't Spaans:
Brief MS: <http://www.gnu.org.pe/carta1.html>
Antwoord: <http://www.gnu.org.pe/rescon.html>

Misschien iets voor het nieuwsarchief?

Soms vraag ik me toch af welke landen nu ontwikkelingslanden zijn...

--
JanC

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9