[openstandaarden] RFC - autoreply op mails van hotmail.com

Energon energon_ at yahoo.com
Thu May 23 13:26:59 CEST 2002

--- Andy Goossens <andygoossens at pandora.be> wrote:

> Ik zie dat de KMail filter min of meer werkt :-) Maar was dit nu een test of
> is die plotseling afgegaan? Een RFC als ik op het onderwerp afga... Ik zie
> hier niet direct een bericht verstuurd via een hotmail account.

Voorlopig bounce ik nog i.p.v. auto-reply. Bouncen vind ik echter een beetje
radicaal, want dan lijkt het dat *mijn* adres niet in orde is. Wat ik hier
postte is de auto-reply die ik zou willen gebruiken. RFC = request for comment,
dus geef uw commentaar voor ik dit zo instel. Commentaar zou kunnen zijn: te
onredelijk/dt-fout/...

> En gisteren zei je nog dat je alles ging lezen :-)

Ja, voorlopig lees ik de mails nog... tot zondag, dan verander ik dat naar
auto-remove. Voor ik dat instel ga ik naar alle hotmailgebruikers uit mijn
adressenlijst eerst een waarschuwing sturen.

Frank