[openstandaarden] hotmail-scriptje

Mark Van den Borre mark at markvdb.be
Thu May 23 09:14:31 CEST 2002

Standaardjes,

In verband met die hotmail... Wat denk je van het volgende ideetje?

Aanvaard de eerste x (5?) mails die een hotmailgebruiker je stuurt.
Stuur in de sig telkens het volgende mee:
* een tellertje mee van "nog zoveel hotmails en ik bounce"
* een link naar een "Waarom geen hotmail?" op openstandaarden.be

Da's een systeem dat ik zou willen gebruiken. Botweg bouncen, het
systeem van Energon, vind ik veel te grof. Maar hoe zet ik zoiets op?

Ik wil het graag:

* zo platformonafhankelijk mogelijk
* zo goed mogelijk berekend op computerleken (ik bedoel uw grootmoeder,
niet mijzelf)

Iemand een idee?

Looksaus

Mark Van den Borre