[openstandaarden] RFC - autoreply op mails van hotmail.com

Andy Goossens andygoossens at pandora.be
Thu May 23 18:03:07 CEST 2002

On Thursday 23 May 2002 17:27, Wannes Soenen wrote:
> MSN

Nu Energon toch zo goed bezig is, dan kan je evengoed verkeerd quotende mail
clients blokkeren :-) Je beslist toch zelf of je die wil lezen of niet?

Jaja, ik ben er nu bewust dat ik een 'verkeerde quote' quote (iedereen nog
mee?).

--
Andy Goossens -- andygoossens at pandora dot be

"Use the Source, Luke..."