Re(2): [openstandaarden] Standaarden-vriendelijk e output voor Word e.d.

Stubbe Wim 789070042 wim.stubbe at b-rail.be
Thu May 30 10:06:00 CEST 2002

Johan Vervloet  (29/05/02  12:22):

>Bestaat er eigenlijk een `vrije' postscript printerdriver voor Windows ?
>Want de adobe printer driver is dan wel gratis, maar volgens mij niet
>vrij.
>
>Johan

Bij ons gebruiken ze alladin ghostscript. Ik denk dat het een vrije oplossing
is. Niet dat dat per sé moet, maar een gevolg er van is wel dat het gratis is,
wat de toepassing er van bij de gewone gebruiker toegankelijker maakt. Ik zie
de meeste mensen niet betalen om extra moeite te doen.

Ik zal eens luisteren waar ze de drivers vandaan gehaald hebben.

  NMBS TELECOM - TE 513
  Hallepoortlaan 40
  B - 1060 Brussel
  Tel 911 83603 - +32 2 528 3603