[openstandaarden] PDF documenten maken met Ghostscript voor de Windows gebruiker

Tijl Vercaemer tvercaem at eduserv.rug.ac.be
Fri May 31 17:49:39 CEST 2002

On Fri, 31 May 2002, Johan Vervloet wrote:

>  - een paar screenshots in het document zouden volgens mij zeer nuttig
> zijn.  Helaas kan ik die hier nu niet maken wegens `geen windows op deze
> pc'.

op http://inf4serv.rug.ac.be/~tvercaem/pdf/ heb ik er een paar gezet.

1 tot en met 4 gaan over het installeren van die postScript printer
driver.  3 is wat je krijgt als je in 2 op geavanceerd klikt.

In 5 selecteer ik de juiste printer om vanuit word het ps bestandje aan te
maken.

In 6 sleep ik het prn bestandje naar het .bat scriptje

en 7 geeft het resultaat.

Tijl