[openstandaarden] formatenlijst

frank goossens frank at belgonet.be
Tue Nov 5 11:38:03 CET 2002

asp is ook geen taal, maar een framework (mooie, vage term) binnen
ms IIS waarin je een scripting-taal kunt gebruiken. de meest gebruikte
scripting-taal in asp is vbscript, maar kan in principe ook in
j(ava)script en zelfs in perl, rexx of python.. (cfr.
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/iisref/html/psdk/asp/iiwaabt.asp).

groetjes,
frank
--