[openstandaarden] Het gaat over het idee

Bram Vandoren bram at bram.be
Sat Nov 16 00:40:26 CET 2002

On Friday 15 November 2002 14:49, Mark Van den Borre wrote:
> ...niet over de uitwerking.
>
> http://markvdb.be/openstandaarden.jpeg
>
> Jullie commentaar?

Mij zegt het logo wel wat. De luidspreker (of is het een megafoon ?) breng ik
in verband met communicatie en duidelijkheid. De digitale cijfers maken het
geheel uniek. Het is ook redelijk eenvoudig waardoor het in verschillende
formaten (groottes) bruikbaar is.

Zijn er nog mensen met ideeën voor een logo? Als we er enkele naast elkaar
kunnen zetten zal het de keuze misschien makkelijker maken.

Groeten, Bram.