[openstandaarden] voor persarchieven

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Fri Nov 22 15:30:33 CET 2002

Als dat zo door gaat dan gaat Microsoft het nog lastig krijgen. Maar ze hebben
nog een oorlogs kas van 30 miljard $ dus dat kunnen ze nog wel een decenia op teren.

Het is echter volledig gedaan met openstandaarden, vrije software wanneer de
software patenten er door komen! En ik vrees voor het ergste. Ik heb de indruk
dat de EU PM voor software patenten zijn omdat ze niet goed beseffen over wat
het gaat!
Ze denken zelfs luidop dat dit een stokje voor Microsofts monopolie kan zetten.

Onno

--
Onno Timmerman
Sp.a studiedienst (ICT)