[openstandaarden] voor persarchieven

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Fri Nov 22 20:01:05 CET 2002

Ik was op de laatste zitting van betreft software patenten. En inderdaad daar
zij één PM dat hij het niet snapte. Maar je vergeet dat er een machtige lobby
aan het werk is. Bovendien denken ze dat vrije software gelijk staat aan gratis
software of shareware, freeware...
We hebben een missie om de mensen te informeren over openstandaarden en vrije
software.

Tussenhaakjes blijbaar doet Groenlinks in Nederland Belgische PM weker schudden!

Onno

--
Onno Timmerman
Sp.a studiedienst (ICT)