[openstandaarden] logo

Geert Uytterhoeven geert at linux-m68k.org
Tue Nov 26 11:29:43 CET 2002

On Sun, 24 Nov 2002, Mattias Campe wrote:
> Frank Goubert heeft geschreven:

> Inderdaad, die eventuele toekomstige samenwerking met Wallonië was ik
> rats vergeten...
> SOS? Misschien een reddingsboei (rond de nek van een dolfijn)???

Een reddingsboei rond de nek van een vos? -> Red de slimme vos?

Gr{oetje,eeting}s,

						Geert

--
Geert Uytterhoeven -- There's lots of Linux beyond ia32 -- geert at linux-m68k.org

In personal conversations with technical people, I call myself a hacker. But
when I'm talking to journalists I just say "programmer" or something like that.
							    -- Linus Torvalds