[openstandaarden] logo

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Tue Nov 26 23:43:15 CET 2002

Ik vind het hele dier verhaal niet zo'n goed idee.
Openoffice = programma
Mysql = Programma
GNU/Linux = programma
idem = idem

GNU = dier = FSF

Openstandaarden = ...

Alles zinds iets technies. Daarom blijf ik bij het idee van de metafoor van een
stop contact. En zo slag zin als Turn me on... of zo.

Maar je kan natuurlijk ook een pen en papier nemen aangezien dat dit min of meer
ook standaarden zijn. Maakt niet uit welke pen welk papier het schrijft...

Onno

--
Onno Timmerman
Sp.a studiedienst (ICT)