[openstandaarden] logo

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Tue Nov 26 23:57:53 CET 2002

Citeren Jan Wagemakers <janw at easynet.be>:

> een
>
> En welk stopkontakt neem je dan? Met rand-aarde, of een pen als 'den
> terre'? 't is maar, zo standaard zijn stopkontakten nu ook weer niet ;-)

Dat juist het hele gevegt van de VN om die dingen zo universeel mogelijk te
maken. Als je in België komt moet je kunnen scheren maar ook in Azië, America.
Ik heb eens gehoord dat alleen dit al een titanen strijd is met een dossier van
je welste. Nog altijd niet kan het overal. Iedere reiziger herkent de frustratie
om niet te kunnen scheren, laptop zomaar te gebruiken in een ander land.

Hoe dat stop contact er dan moet uitzien. Dat laten we aan de designer over
hoewel ik wel een paar ideetjes heb.

--
Onno Timmerman
Sp.a studiedienst (ICT)