[openstandaarden] logo

Geert Uytterhoeven geert at linux-m68k.org
Wed Nov 27 22:11:22 CET 2002

On Wed, 27 Nov 2002, Frank Goubert wrote:
> [...]

Nu nog een driehoekje en/of sterretje erbij :-)

> Doet mij wat denken aan het logo van Telenet... ligt misschien aan de kleur...

En kleuren lagen ook al gevoelig...

Maar met meerdere objecten kunnen we ze elk een andere kleur geven (cfr. het
echte speeltje). En in zwart/wit ziet het er nog steeds goed uit.

Gr{oetje,eeting}s,

						Geert

--
Geert Uytterhoeven -- There's lots of Linux beyond ia32 -- geert at linux-m68k.org

In personal conversations with technical people, I call myself a hacker. But
when I'm talking to journalists I just say "programmer" or something like that.
							    -- Linus Torvalds