[openstandaarden] logo

Tijl Vercaemer Skender at VrijZijn.be
Fri Nov 29 21:59:21 CET 2002

On Fri, 29 Nov 2002, Andy Goossens wrote:

> 1 opmerking: de puzzelstukjes lijken niet echt in elkaar te passen. Door de
> schaduwen is het "gemakkelijk in elkaar passen" niet zo echt duidelijk meer.

Zou kunnen, maar zonder schaduw ziet het er niet half zo mooi uit.  Maar
ze passen perfect, print ze maar eens af en knip ze uit ;-)

> Allez, nog een opmerking... :-) Komt het geheel met binaire data nog wel
> duidelijk over op bvb briefpapier?

Ik vermoed van wel, dat groen is redelijk donker, dat geel nogal licht,
zou voldoende duidelijk moeten zijn. (de vraag is natuurlijk, is binaire
data eigenlijk ooit duidelijk voor mensen?)

Het gaat ook maar om het idee, de concrete uitwerking kan waarschijnlijk
beter, dit is maar op een kwartiertje ineen gestoken met the Gimp.  De
defenitieve versie tekenen we beter met iets anders, om het schaalbaar te
maken.

Tijl