[openstandaarden] SXW naar ms Word

Jan Claeys openstandaarden at janc.cjb.net
Mon Oct 7 14:44:04 CEST 2002

At 2002-10-07 14:25, you wrote:
>Ik heb zojuist op mijn kop
>gekregen omdat iemand geen openoffice document in MS Word kan openen. De ene
>persoon kent niets van computers maar werkt met openoffice en de and kent er
>ook niets van en werkt met MS Word.
>Ik heb even gezocht naar een filter om SXW documenten in MS word te krijgen.
>Helaas niet gevonden.

>Heeft iemand een tip hoe ik dit best uitleg waarom het ene document niet
>naar MS
>Word kan. De persoon in kwestie verwijt de vrije software... Sigh (gesproken
>over de bewijslast omgekeerd te leggen)

In OOo kan je opslaan als een Word .doc, of als RTF.
Da's het simpelste...

Een SXW filter voor Word is in de maak, dacht ik, maar ik heb ook nog
geen openbare versie ervan gezien.

--
Jan Claeys

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9