[openstandaarden] Open source en de Waalse overheid

Kristoff Bonne kristoff.bonne at compaqnet.be
Tue Oct 8 15:02:41 CEST 2002

Gegroet,

Gevonden. (bon, in audio-formaat).

Ook te beluisteren via het nieuws van 12 uur op Brussel Capital:
http://media.rtbf.be/radio/alademande/cap_12/play.m3u

Het betreffende item begint op minuut "5:20". (En blijkbaar kun je niet
zomaar "zappen" naar dat onderwerp. Ik vermoed dat het onderwerp tot
morgen-middag om 12 uur op de website zal blijven staan).

Cheerio! Kr. Bonne.