[openstandaarden] Bijeenkomst maandag 28/10 - 20u - Vorst

Mattias Campe mattias.campe at rug.ac.be
Sat Oct 26 14:50:01 CEST 2002

Bram Vandoren heeft geschreven:
> Om af te spreken om samen te rijden /join #openstandaarden op
> irc.freenode.info of laat een berichtje achter op de lijst.

Als je mozilla toevallig staan hebt (met irc-client): dan kan
irc://irc.freenode.info/openstandaarden typwerk besparen (ik dacht zelfs
dat irc:// een standaard was, net als news://, bv.
news://be.comp.os.linux). Misschien pikken andere irc clients dit ook
op, maar 'k gebruik niet echt veel irc...

mvg
Mattias Campe