[openstandaarden] helix (open-source real-player en servers).

Kristoff Bonne kristoff.bonne at compaqnet.be
Wed Oct 30 13:07:39 CET 2002

Gegroet,

On Wed, 30 Oct 2002, Jan Claeys wrote:

> LiveCaster is idd. niet open source, enkel de RTP/RTCP/RTSP libraries (LGPL).
> LiveCaster kan je echter wel gratis downloaden en gebruiken:
> <http://www.live.com/liveCaster/downloading.html>
> Voor zover ik kan zien is enkel eventuele support en consultancy betalend.

Niet echt waar. De versies die men gewoon kan downloaden zijn maar een
maand bruikbaar.
Ik heb vandaag nog eens een versie afgehaald; en die is bruikbaar tot 20
november.

Dus zeker niet 'open source' te noemen.

Er is wel 'obsequieum' (of zo iets) die ook UDP en multicast streaming
aankan; maar ik heb die ik nog nooit echt "in-gang" gekregen.

Cheerio! Kr. Bonne.