[openstandaarden] Welkom ?

Jos De Laender Jos.De.Laender at Pandora.Be
Sun Sep 8 21:55:39 CEST 2002

Geachte groep,

zoals gevraagd een korte voorstelling van mijzelf in telegramstijl :

- Jos De Laender
- Linux gebruiker en als dusdanig in een redelijk natuurlijke biotoop
voor open standaard adepten.
- In mijn bedrijf (een grote Franse telecommunicatie reus)
bevoorrechte getuige van het niet (willen) gebruiken van open
standaarden. Enige onderbouwde kennis kan mij daarbij misschien
een stapje verder helpen.
- ir. (AIG87) van opleiding

In den beginne ga ik echter wat blijven 'aan het venster koekeloeren'
en de argumenten mij proberen eigen maken middels dialoog.

Ik hoop dat dat volstaat om toegelaten te worden ;-)

Mvgr,

Jos

majordomo at lugwv.be wrote:

> --

>  Here's the general information for the list you've subscribed to,
>  in case you don't already have it:
>
> Van harte welkom bij de mailinglijst van het Open Standaarden-project!
> We zouden het zeer kunnen smaken als je jezelf even zou voorstellen in een mailtje aan
deze lijst. Zo weet iedereen een beetje met wie zij/hij samen denkt en
werkt. Immers, als
je enkel maar even aan het venster kwam koekeloeren zouden de
lijstarchieven wellicht
volstaan...
> Snuister even in die lijstarchieven en je ziet meteen een paar voorbeelden. Bovendien
leer je je mede-lijstleden ook wat kennen. Altijd fijn