Re(2): [openstandaarden] evaluatie tekst aan de VRT - ter goedkeuring of aanvulling.

Onno Timmerman timmerman at s-p-a.polgroups.Senate.be
Tue Sep 10 10:20:02 CEST 2002

Nee, ik bedoelde juist een automatisch mailing waar ieder vrij instaat om te
tekennen en mailen. Ook de sp.a site kan niet bekeken worden via Mozilla
(toch eenmaal je op een link klikt). Als de sp.a een 100 tal mailtjes krijgt
met klachten zullen ze wel in gang schieten. Het zelfde voor bedrijven.