Re(2): [openstandaarden] evaluatie tekst aan de VRT - ter goedkeuring of aanvulling.

Wim Stubbe wim at alienservices.dyndns.org
Tue Sep 10 23:12:50 CEST 2002

On Tuesday 10 September 2002 10:20, Onno Timmerman wrote:
> Nee, ik bedoelde juist een automatisch mailing waar ieder vrij instaat om te
> tekennen en mailen. Ook de sp.a site kan niet bekeken worden via Mozilla
> (toch eenmaal je op een link klikt). Als de sp.a een 100 tal mailtjes krijgt
> met klachten zullen ze wel in gang schieten. Het zelfde voor bedrijven.
<knip>

Net gecontroleerd met mozilla, konqueror en lynx. Op het eerste zicht geen
moeilijkheden ondervonden, behalve dat bij de foto's geen alt-tag gebruikt
wordt. Om de site te bekijken vormde dat wel geen echt probleem, behalve dat
je niet weet wat er op de foto staat.
--
met vriendelijke groet,

Wim Stubbe