[openstandaarden] Nederland: meldpunt slecht toegankelijke (overheids)websites

Stubbe Wim 789070042 wim.stubbe at b-rail.be
Thu Sep 12 15:15:00 CEST 2002

Mattias Campe  (12/09/02  12:56):
>Ass seen on news://nl.comp.os.linux.announce, sorry *as* seen on ;)...
>
>Niet zo breed als openstandaarden.be, maar wel heel specifiek voor
>websites van de overheid (krachtenbundeling op 1 doel?):
>http://www.nllgg.nl/nllgg/overig/
>
>mvg
>Mattias

Dit idee is reeds ter sprake gekomen en ik vind het wel goed. Ik heb er niets
op tegen, maar eerst moet het dossiersysteem werken voordat we iets dergelijks
kunnen op de webpagina zetten.

Het dossiersysteem heeft als nadeel dat het nogal ingewikkeld om meldingen te
doen voor een groot deel van de mensen. Het is een ideaal hulpmiddel om
dossiers bij te houden, maar als meldpunt is het nogal overladen met functies.
Een aanvullend meldpunt voor 'leken', zoals hierboven vermeld, kan een goeie
aanvulling zijn. Een andere mogelijheid is een moderated mailinglist.

mvg,

Wim Stubbe