[openstandaarden] nog eentje met flash

Tijl Vercaemer Skender at VrijZijn.be
Tue Sep 17 16:37:22 CEST 2002

On Tue, 17 Sep 2002, Onno Timmerman wrote:

> Ik dacht niet dat het rijbewijs dwingt om gesloten standaarden te leren.
> Maar gewoon test welke computer kennis je hebt. De test is zo ontworpen dat
> je met alle programma's geschikt zijn!

Klopt, alleen zijn de erkende testcentra (op 1 na denk ik, die mac
gebruikt) enkel uitgerust met Windows en MS Office.

Tijl

--
  One cannot make an omelette without breaking eggs -- but it is amazing
      how many eggs one can break without making a decent omelette.

 .: Tijl Vercaemer - email Skender at VrijZijn.be - jabber tijl at jabber.org :.