[openstandaarden] Sun & Staroffice .

Wim Stubbe wim at alienservices.dyndns.org
Wed Sep 18 20:53:35 CEST 2002

On Wednesday 18 September 2002 20:42, Frank Van Damme wrote:

> Veel tiens. Als os.be moeten we ons sowieso op de hoogte houden van het
reilen
> en zeilen van office software gezien daar open standaarden belangrijk zijn;
> en het promoten van propriëtaire office suites in scholen is vanuit het
> openstandaarden perspectief sowieso geen erg positieve evolutie.

Ik dacht trouwens dat OOo (en dus ook staroffice) binnen Europa bezig zijn aan
een open formaat voor documenten. Of het ook tot standaard zal verheven
worden weet ik niet zeker, maar er zijn toch verscheidene organisaties bij
betrokken.

Ik begin mij meer en meer te beklagen dat ik die link niet in mijn bookmarks
gezet heb.

--
met vriendelijke groet,

Wim Stubbe