[openstandaarden] Academische kalender 2002-2003

Johan Vervloet johan.vervloet at ua.ac.be
Fri Sep 20 10:47:11 CEST 2002

Geachte,

Ik probeerde zonet de academische kalender 2002-2003 te downloaden
vanaf http://www.ua.ac.be

Dit bleek een MS-Word document te zijn.  Ik zou u willen vragen om de
kalender (ook) in een ander formaat beschikbaar te stellen.  Het Word
formaat is immers eigendom van Microsoft, en ik kan er dus enkel zeker
van zijn dat ik het document behoorlijk te zien krijg als ik een
recente versie van Microsoft Word gebruik.

Als alternatief formaat stel ik pdf voor.  Pdf is een open standaard,
en bijgevolg veel toegankelijker voor `niet-Microsofters'.  Bovendien
is het niet uitzonderlijk moeilijk om uw Word documenten naar pdf te
converteren.

Voor meer informatie raad ik u de volgende links aan :

http://openstandaarden.be  (open standaarden)
http://gewestpallieter.be/~jvvloet/word (actie tegen word-attachments,
met aanwijzigen hoe word documenten naar pdf geconverteerd kunnen
worden)

Vriendelijke groeten,

Johan