[openstandaarden] Wereldtop Genève

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Mon Apr 14 16:52:49 CEST 2003

Schitterend,
Maar zou je niet nog bij juridische belemering expleciet zetten "vrij
van patenten".
Zou het ook niet nuttig zijn om een lijstje te geven van nu veel
gebruikte formaten maar absolut niet voldoen aan een standaard.
Ik dien het allessinds in als het parlement weer open gaat en ook op het
Vlaams parlement. Nog even wachten of er nog veranderingen komen!

Onno