[openstandaarden] Wereldtop Genève

Tinne Van der Straeten tinne.vanderstraeten at pi.be
Tue Apr 15 10:46:53 CEST 2003

even aanvullen dat ook agalev(/ecolo) niet ongevoelig is hiervoor!  ook
agalev zorgt voor opvolging wat betreft 1022, en in het Vlaams
Parlement werden ook vragen gesteld.  In het Europees Parlement stemmen
de groenen tegen, in de commissie stonden de groenen hier zeer alleen.
tegenover de lobbying zijn de kleintjes daar echt wel klein.  ik denk
dat de sp.a nog wel wat werk heeft om het punt effectief op de agenda
te krijgen.  in agalev is er alleszins een partner.
Tinne