[openstandaarden] vrtnieuws.net

Rudy Gevaert rudy at zeus.rug.ac.be
Tue Apr 15 14:37:58 CEST 2003

On Tue, Apr 15, 2003 at 02:18:17PM +0200, Stefan Goethals wrote:
>Weer mail/lobby/nag werk aan de winkel...

Raar, ik heb vanmorgen een stukje op stubru in Republica(?) gehoord
over deze nieuwe site.  Ik was maar half aan het volgen en had oa dit
gehoord (ongeveer deze woorden):
voor mensen die linux gebruiken is het vooral teks, maar die lezen
nogal graag tekst

Ik heb dan gesurfd naar die site, maar hij was nog niet online.

Blijkbaar is het toch nie zo een browser vriendelijke site.

Rudy Gevaert                rudy at zeus.ugent.be
Web page                    http://www.webworm.org
GNU/Linux user and Savannah hacker http://savannah.gnu.org
Heav'n hath no rage like love to hatred turn'd,
Nor Hell a fury, like a woman scorn'd.  - William Congreve (1670-1729)