[openstandaarden] vrtnieuws.net

Tinne Van der Straeten tinne.vanderstraeten at pi.be
Tue Apr 15 20:11:14 CEST 2003

ivm vld/van mechelen: die is bewerkt hoor, zie de vraag van dirk van
der maelen wat betreft open source (was dat wel toen) op deze lijst ook
gepost toen
niet helemaal juist misschien, maar hij zal het ook niet in keulen
horen donderen

niet vergeten dat annemie neyts (vld) goeie verstandhouding heeft met
bill gates (cfr bezoek van bill gates in belgie tijdje geleden)
Tinne