[openstandaarden] [Fwd: Open archives SPARC do 24 april 10.00]

Wim Stubbe wim at linuxbabe.be
Thu Apr 17 14:54:39 CEST 2003

On Thursday 17 April 2003 14:34, Onno Timmerman wrote:
> Misschien dat er wat vertegenwoordiging van Opensstandaarden daar
> aanwezig kan zijn. Dit is denk ik een vervolg op een eerder debat met
> open Archiefs.

Ik ben niet vrij op die dag, iemand die kan gaan?

> Onno

- --
 Fighting for peace is like fucking for virginity
 (Goedele Liekens).

 Begin het nieuwe jaar vooruitziend
 en met voorbedachten rade.

 Zo luidt de boodschap uit de U.S.A.
 (God bless America!) :
 wees preventief,
 verijdel mogelijke euveldaad met euveldaad,
 verdelg wat u bedreigend overkomt,
 vernietig wat u redeloze angst inboezemt.

 Koop een geweer
 en schiet uw buurvrouw dood :
 zij heeft vermoedelijk een mes
 waarmee zij u misschien
 ooit wel eens kon verwonden,
 misschien wel kelen.

 Had Abel preventief zijn broeder doodgeslagen
 alvorens Kaïn zijn vermaledijde slag kon slaan
 dan was het lot gekeerd
 en dan was Abel de verdoemde moordenaar.

 Wees zelf de schurk.

 Herman J. Claeys

 (Nadruk en e-mailverspreiding toegestaan mits deze voetnoot wordt vermeld.
herman.claeys at ua.ac.be Raapstr. 33, bus 02, B-2000 Antwerpen) 5/1/2003