[openstandaarden] vrtnieuws.net

Stefan Goethals stefan at zipkid.com
Sat Apr 19 10:20:40 CEST 2003

Onno Timmerman wrote:

> Laten we eerst een keer een officieel antwoord afwachten van VRT. Als
> ze weigeren kunnen we frontaal de aanval in!
>
> Onno

"officieel antwoord afwachten" is een mooie zaak, maar die moet komen ook...
Ik heb op geen enkel van mijn beide emails een antwoord gekregen...
Voor zover ik zie heeft enkel Marc vdb enig succes en dit na telefonisch
contact genomen te hebben.

Het minste wat ze zouden kunnen doen is een, desnoods geautomaitseerd,
mailtje sturen dat ze ons
bericht ontvangen hebben en er aandacht zullen aan besteden.

Stefan Goethals.

--
#  Stefan - ZipKid - Goethals - http://zipkid.com - stefan at zipkid.com  #
# Linux User Group West Vlaanderen  # Vereniging voor Open Standaarden #