[openstandaarden] Open standards, why should I use them?

Mattias Campe mattias.campe at rug.ac.be
Mon Apr 21 20:26:44 CEST 2003

Wim Stubbe wrote:

> We profileren ons zowel op Belgisch als Vlaams niveau maar (nog) niet op Waals
> niveau. Twee van de drie mogelijke gebieden dus. 'Belgium organsation' lijkt
> mij best omdat dat het meest overkoepelend is.
>
> Een Waalse tegenhanger kan dat precies op dezelfde manier doen, zowel op
> Vlaams als op Federaal niveau.

Blijkbaar moeten we wat meer invullen dan enkel de omschrijving[1]. Wat
dacht je van het volgende:

Short Name:	OpenStandaarden.be
Name:	OpenStandaarden.be
Type: 	Open Standards Advocate
HTTP URL: 	http://www.OpenStandaarden.be

Short Description:  Accelerating the use and acceptance of open
standards in our government, with end user and in companies.

organization dedicated to accelerating the use and acceptance of open
standards in our government, with end user and in companies. (misschien
dat dit nog iets langer kan/moet?)

Location:      Belgium/Flanders (of eerder gewoon Belgium of eerder
gewoon Flanders)?

mvg
Mattias Campe

[1]http://www.openstandards.net/viewOSnet2C.jsp?mode=2&acronym=FreeStandards.org&showModuleName=Organizations