[openstandaarden] [PETER.SUETENS@E-VRT.BE: linux]

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Fri Apr 25 13:41:03 CEST 2003

On Fri, 25 Apr 2003, Frans Gerbosch Consulting wrote:

> Ben ik verkeerd als ik dit interpreteer alsof je mijn stelling
> onderschrijft ?
Ik onderschrijf die :-)

> Je spreekt van minstens 1 jaar, dat is inderdaad lang en je moet een
> ijzeren wil een meer dan gezonde dosis geduld hebben om dit uit te houden.
Je moet rekenen dat in het geval van de VRT dat jaar al voorbij is:
het feit dat er uberhaupt al een redelijke reactie komt is een succes.
Ik heb andere tijden gekend :-)

> Anderzijds mag je niet vergeten dat je er toen alleen / individueel
> voorstond en nu er meerdere initiatieven als OS.be ontstaan ?
> Waardoor er toch een klein sneeuwbaleffectje begint te ontstaan..... ?
Absoluut. Ik ben helemaal niet pessimistisch. Maar ik weet dat "de
jonge gasten" nogal snel ongeduldig worden, en wou dus wat tegengas
geven :-)

BTW ik apprecieer je interventies op de mailinglijst enorm: je plaats
op de goede momenten gepaste opmerkingen!

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480