[openstandaarden] Brussels demonstration announce: do not hesitate to forward

Dieter Van Uytvanck dietvu at village.uunet.be
Thu Aug 21 11:42:07 CEST 2003

On Thu, Aug 21, 2003 at 11:06:28AM +0200, Tijl Vercaemer wrote:

> Is the Perss release translated to Dutch?  Is it distributed onder the Flemish
> Press?[1]  If not, this could be a tast for OpenStandaarden.be

The press release has been:

http://swpat.ffii.org/lisri/03/demo0819/index.nl.html

> Is er een Nederlandstalige versie van de uitnodiging voor de persconferentie?
> [1] Is er al zo'n uitnodiging verspreid aan de Vlaamse pers? Anders moeten we
> daar maar eens werk van maken.

Nog niet, ik wil dat anders vandaag wel doen. Ik heb nog een
emaillijst liggen van de vorige berichten.

> Weet er iemand hoe je het best een persmededeling rondstuurt?  Eventueel via
> Hermes [2]?

Hmm, interessant, ik stuur het daar ook bij door.

> En verspreiden we het dan in naam van OpenStandaarden.be, of als AEL en ffii?
> (AEL doet de Vlaamse persvrees ik teveel aan een andere organisatie denken...
> Misschien schrijven we de naam dan best volluit)

Wil Openstandaarden met deze actie geassocieerd worden? Anders zou ik
het gewoon als FFII-bericht versturen.

Dieter

--
Homepage: <http://www.student.kun.nl/dieter.vanuytvanck/>