Re(2): [openstandaarden] Brussels demonstration announce: do nothesitate to forward

Stubbe Wim 789070042 wim.stubbe at b-rail.be
Thu Aug 21 13:06:00 CEST 2003

Dieter Van Uytvanck  (21/08/03  10:42):

>The press release has been:
>
>http://swpat.ffii.org/lisri/03/demo0819/index.nl.html

>Nog niet, ik wil dat anders vandaag wel doen. Ik heb nog een
>emaillijst liggen van de vorige berichten.

>Hmm, interessant, ik stuur het daar ook bij door.

>Wil Openstandaarden met deze actie geassocieerd worden? Anders zou ik
>het gewoon als FFII-bericht versturen.

Ik veronderstel dat Openstandaarden geassocieerd mag worden. Ten slotte kunnen softwarepatenten ook op dataformaten (klinkt wat raar vind ik) toegepast worden. En wij zijn tegen gepatenteerde formaten/standaarden omdat het vrij gebruik ervan niet gegarandeerd is.

mvg,

Wim Stubbe

---
http://www.openstandaarden.be