[openstandaarden] voorstel Persmededeling openstandaarden

Dieter Van Uytvanck dietvu at village.uunet.be
Thu Aug 21 13:46:04 CEST 2003

On Thu, Aug 21, 2003 at 01:35:55PM +0200, Tijl Vercaemer wrote:
> *MISSCHIEN IS DIT BETER:*
>
> OpenStandaarden.be spreekt zich niet uit over software patenten op zich, maar
> verwerpt patenten op communicatiestandaarden.  Wij roepen de leden van het
> Europees parlement dan ook op het amendement 20 op dit voorstel te steunen

am. 20 van de juridische commissie; er ook ITRE en CULT hebben
amendementen geschreven

> dat stelt dat het implementeren van communicatiestandaarden geen inbreuk op
> patenten betekent.

Vind ik beter, dat artikel is erg belangrijk, en er zijn al genoeg
anti-swpat stemmen in de pers. Als we hierop alleen focussen krijgt
het het extra belang dat het nodig heeft.

Dieter

--
Homepage: <http://www.student.kun.nl/dieter.vanuytvanck/>
Neen tegen softwarepatenten in de EU! --> http://www.softwarepatenten.tk/